AUTOMATIZARE PORTI SI USI GARAJ

AUTOMATIZARE PORTI SI USI GARAJ

Automatizarile de porti sau a usilor de garaj sunt o solutie confortabila si totodata utila, atunci cand ajungeti acasa dupa o zi istovitoare sau atunci cand conditiile meteo nu sunt tocmai prielnice sau chiar atunci cand poarta de acces auto este in strada si nu puteti lasa masina pornita, pentru a o putea inchide.

Orice poarta existenta poate fi automatizata cu costuri structurale minime!

EadGrup va ofera un mic ghid pentru alegerea unei automatizari pentru poarta dumneavoastra. Cele mai importante caracteristici pe care trebuie sa le luam in considereare cand alegem automatizarea de poarta sunt: poarta culisanta sau poarta batanta?, greutatea estivativa a portii, lungimea portii, deschiderea utila, ciclu de lucru, dimensiunea stalpilor.

Poarta Glisanta sau Culisanta Pentru o poarta culisanta sau glisanta , in general trebuie sa stim 3 lucruri foarte importante: 1. Greutatea estimative a portii: – Pentru a allege motorul protrivit (Motor: 400kg / 600kg / 800kg / 1200kg, etc.) Exemplu: Daca poarta noastra are o greutate de 350kg atunci putem opta pentru un motor de minim 400kg. Cu cat motorul este mai mare comparative cu greutatea portii, cu atat durata de viata este mai mare, motorul fiind solicitat mai putin.

2. Lungimea portii – Deschidere utila: – pentru a allege cremaliera, lungimea utila + 1m. Cremaliera se livreaza la lungime de 1 mentru. Exemplu: Daca poarta noastra are 4 metri deschidere utila, vom achizitiona 5 metri de cremaliera.

3. Ciclu de lucru – Cate deschideri in perioada de timp. Daca avem o automatizarea de uz residential cu pana la 10 deschideri pe zi ciclu de lucru este de unul normal de 35%, daca automatizarea este pentru uz intens atunci alegem o automatizare cu ciclu de 65-80% sau permanent 100%.

Majoritatea portilor culisante pot fi automatizate de motoarele noastre. Sigure, rapide si usor de folosit, motoarele pentru porti automate culisante sunt solutia ideala atunci cand trebuie sa securizezi o locatie in timp ce oferi confort sporit. Motoarele pentru porti culisante sunt de asemenea silentioase, rapide si sigure, astfel ca nu veti trezi vecinii cand plecati spre munca. In cazul unei pene de curent poarta se blocheaza, astfel ca, nimeni inafara proprietarului nu poate actiona poarta, siguranta curtii este garantata.

Poarta Batanta Pentru o poarta batanta , in general trebuie sa stim 4 lucruri foarte importante: 1. Dimensiunea unei foi (CANAT) – Pentru a alege motorul potrivit. Vezi gasi motoare pentru 2×2 metri sau mai mari. Exemplu: daca aveti o poata batanta din 2 canate (foi) de 3 metri ve-ti alege un kit cu motoare 2×3 metri sau mai mare. In acelasi timp trebuie sa corelati cu greutatea unei foi si cu dimensiunea stalpului. 2. Greutatea unei foi (CANAT) – Pentru a alege motorul potrivit. Veti gasi motoare pentru greutate de la 200 KG sau mai mari pe foaie (Canat) si se coreleaza cu dimensiunea canatului si dimensiunea stalpului. Exemplu daca avem o poarta in 2 canate de 260kg si 2,5 metri / canat atunci alegem o automatizare care indeplineste a,bele conditii, adica 2×3 metri si 300kg/canat. 3. Ciclul de lucru – Cate deschideri in perioada de timp. Daca avem o automatizare de uz rezidential cu pana la 10 deschideri pe zi ciclu de lucru este de unul normal de 35%. Daca automatizarea este pentru uz intens atunci alegem o automatizare cu ciclu de 65-85 % sau permanent 100%. 4. Dimensiunea stalpilor – Este Foarte Importanta – Pentru a alege ce tip de automatizare se preteaza pentru anumiti stalpi. Ce este valoare x? Valoarea x este distanta in cm de la balama pana la marginea stalpului. Acesta valoare este foarte importanta. Daca valoare x este mai mare de 15 cm, atunci pentru acesta poarta nu se pot instala motoare liniare scurte pentru ca aceste motoare scurte (70 cm) nu o sa aiba unghiul necesar si o sa fie blocate la nivelul stalpului, ci doar motoare liniare lungi de (100cm) pentru a avea unghiul necesar sau motoare cu brat articulat sau motoare ingropate. Daca valoare este mai mica sau egala cu x atunci se pot instala orice fel de brate.

Mentenanta usi de garaj rezidentiale Usa de garaj este cel mai mare obiect in miscare din casa dumneavoastra, si ca orice produs aflat in miscare ar trebui verificat periodic de o echipa de specialitate. Ce trebuie verificat la o usa de garaj: sistemul de culisare al usii de garaj (stalpi coase), deoarece acesta poate fi desprins sau rupt; cablurile de torsiune (sufe), deoarece pot fi sarite spire din ele; arcurile de torsiune, deoarece pot fi ruginite intre spire si pot ingreuna usa (trosnesc la comprimare); flansele cu rulment, deoarece se pot sparge rulmenti din interior si usa de garaj se poate bloca; rolele din poliamida, deoarece invelisul lor poate fi uzat sau rulmentii sparti; sistemul de prindere din tavan, deoarece acesta se poate slabi si exista riscul ca usa de garaj sa se prabuseasca; sistemul de deblocare manual al motorului usii de garaj; parametrii automatizarii usii de garaj; telecomenzile trebuie sterse si reinvatate, deoarece automatizarile de poarta pot invata frecvente radio si accidental; gresarea sistemului de culisare se face periodic (la 6 luni se poate gresa cu WD40); sistemele de siguranta (daca au fost activate de instalator). Mentenanta usi de garaj industriale Spre deosebire de usile de garaj rezidentiale, aici vorbim despre niste usi de garaj cu dimensiuni mari si foarte grele. Numarul ridicat de deschideri poate cauza defectiuni majore si riscul ca usa de garaj sa se blocheze. Usile de garaj trebuie verificate si intretinute periodic: verificarea starii panourilor (panoul usii de garaj nu trebuie sa fie lovit, nu trebuie desprinse cele 2 foi); suprafetele vitrate trebuie verificate (garnitura si bagheta care sustine geamul usii de garaj nu trebuie desprinse, geamurile sparte, deoarece acestea ar putea sa cada atunci cand usa de garaj este deschisa); integritatea garniturilor de etansare (laterale sus-jos si cele dintre panourile usii de garaj); verificarea sinei de culisare (stalpul si coasa); arcurile de torsiune (daca sunt rupte sau ruginite); sistemele de siguranta a usii de garaj (sa fie armate); sistemul electric trebuie sa functioneze in parametrii normali; sistemul de safty age (daca e prevazut); gresarea usii de garaj. Mentenanta bariere si apelatoare GSM Barierele de trafic Barierele de trafic sunt montate in parcarile subterane sau supraterane pentru a restrictiona accesul auto. Bariera auto poate fi montata cu lungimea bratului intre 3-12 metri, comandata cu telecomanda, apelator telefonic, statie de taxare, carduri de acces, etc. Aceasta trebuie sa fie dotata cu sisteme de siguranta (senzori, bucle de inductie), pentru a preveni inchiderea accidentala si ruperea bratului. Bratul barierei trebuie sa fie dotat cu protectii si trebuie sa fie semnalizat cu colante reflectorizante. Revizii periodice: verificarea postamentului; verificarea prinderii in postament (conespanurile se strang daca au joc); echilibrarea bratului (trebuie sa stea in unghi de 45 de grade, pe pozitia manual); testarea sistemelor de siguranta (fotocelule, bucle de inductie); restabilirea capetelor de cursa; verificarea prinderii bratului. Apelatorul GSM Pentru parcarile cu foarte multi utilizatori putem oferi sistemul de deschidere prin GSM. De asemenea, putem admnistra numerele de telefon care au acces in parcarea dumneavoastra.
Solicita oferta
close slider

Cerere ofertă de instalare / servicii

Alege tipul sistemului pe care doresti sa-l instalezi